Fler och fler steg för Liv

oj! vad länge sen jag skrev något. ibland finns inte tiden för bloggande kanske.
så där så har skolan börjat! upprop/inledning i måndags och imorgon är första föreläsningen. känns bra. har inte fått böckerna än bara :S så det blir mycket att läsa ifatt. det kommer gå bra, jag blir så fokuserad när det är något jag vill, så det kommer lösa sig.
Jag var med Märta på "buslandet" på barnkalas i söndags...Har aldrig varit med om något så hysteriskt. Helt bananas. Men barnen tycker om det. Kanske inte konstigare än krogen eller något sådant egentligen.
Liv hade vattkoppor so badly förra veckan. Stackarn. Men nu är det över.
Jag tror Liv blir gnälligare när Märta är hos pappa. Säkert för att Märta ger henne uppis när inte vi har tid. Och dom leker tillsammans och så där. Så ikväll var Liv gnällig å gnällig å gnällig, alltså hon vet inte riktigt vad hon vill. Men när Martin lyfter upp henne så hon ser Märtas dagisfoto på kylskåpet och pekar på Märta "däää", så brister mammahjärtat. Hur fint är det inte

<3
OCH Liv går mer och mer och mer. Hon går typ snart. Stort.
Imorgon kanske jag kommer att snacka "psykologiska" med er :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0