L

Jag tänker liksom vem läser alla bloggar? Och sen så tänker jag, JAG läser ju! Så jaa...

Vi kollade på "Melnacholia" igår. Mycket ångestframkallande film. Men vacker. Fina bilder. Den var starkare än vad jag hade trott. Men Lars von Triers filmer ser jag bara en gång.

På fredag blir vår lilla bebis 1 helt år! Det blir kalas hela helgen och även helgen efter, då dom som inte kan denna helg kommer då.
Och sen börjar jag plugga och sen ska lilla Liv in på förskolan. Både Märta och Liv ska börja heltid. Känns konstigt att jag ska sysselsättas och barnen ska vara heltid på dagis. Kommer säkert gå bra.
Men det känns som att det kommer hända mycket år 2012. Stora förändringar för lilla mig :)
Hur kommer jag klara psykologi? Kommer det vara mest intressant och jag kan sträckläsa i flera timmar och bli uppslukad av ämnet. Eller kommer jag inte förstå ett enda ord jag läser? 8 jävla år sen jag satt i skolbänken :S

Nu ska jag gå till Mdh med min vän för att kolla in bibblan och lokalerna.

Puss

Kommentarer
Postat av: Karin S

Jag läser också!



Spännande med allt nytt framför dig. Psykologin kommer gå super bra tror jag!

2012-01-08 @ 19:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0